Motor
- motor ležatý dvoudobý jednoválec
- chlazení vzduchem
- vrtání Ø 38 mm, zdvih 44 mm, zdvihový objem 49,8 cm
- kompresní poměr 1 : 9,2
- největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min., rozvod pístem
- mazací směs 33 : 1
- karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38), průměr difusoru 17 mm
Zapalování - elektrika
- setrvačníkový magnet PAL
- světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
- zapalovací cívka 8V -02-9210.30
- světelné cívky 15W / 25W
- přední žárovka 15/15W/-25/25W
- zadní žárovka 5W
- zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C)
- předstih zážehu 1,2 - 1,5
- vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm (odtrh)
Převodové ústrojí
- převodovka třístupňová
- spojka dvoulamelová v olejové lázni
Převody:
- primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
- primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
- sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
- sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Poměr převodů:
- 1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
- 2. převod 1 : 1,716 (24/14x19/19)
- 3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
- 1. převod 1 : 30,03
- 2. převod 1 : 16,44
- 3. převod 1 : 11,13
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
- 1. převod 1 : 30,03
- 2. převod 1 : 16,44
- 3. převod 1 : 11,13
Podvozek
- řazení nožní pákou na levé straně
- rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
- přední vidlice teleskopická bez tlumení - zdvih propružení 90 mm
- zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči - zdvih propružení 85 mm
- brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
- brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Ostatní
- objem palivové nádrže 8l (rezerva 0,75l)
- Objem palivové nádrže 5,5 l (rezerva 0,75l)
Kola
- přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
- zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
- pneumatika přední 2,75 x 16" - 1,5 atp.
- pneumatika zadní 2,75 x 16" - 1,9 atp.
- počet drátů - 36 ks
- délky drátu - 160 mm (závit drátu je M 3,5)
Rozměry a hmotnosti
- rozvor 1165 mm
- celková šířka 600 mm
- maximální výška 930 mm
- celková délka 1780 mm
- světlost 120 mm
- hmotnost 65 kg (bez paliva)
- užitečná hmotnost 160 kg
- maximálna nosnosť cca 135kg
Výkony
- nejvyšší rychlost 60 - 65 km/h
- největší stoupavost 25 %
- průměrná spotřeba paliva 3,1l/100 km
Výroba
- Typ 20: 1967-1980
- Typ 21: 1968-1977
- Typ 23: 1969-1982
- Typ 05: 1963-1966