Motor

  • motor ležatý dvoudobý jednoválec
  • chlazení vzduchem
  • vrtání Ø 38 mm, zdvih 44 mm, zdvihový objem 49,8 cm
  • kompresní poměr 1 : 9,2
  • největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min., rozvod pístem
  • mazací směs 33 : 1
  • karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38), průměr difusoru 17 mm

Zapalování - elektrika

  • setrvačníkový magnet PAL
  • světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
  • zapalovací cívka 8V -02-9210.30
  • světelné cívky 15W / 25W
  • přední žárovka 15/15W/-25/25W
  • zadní žárovka 5W
  • zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C)
  • předstih zážehu 1,2 - 1,5
  • vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm (odtrh)

Převodové ústrojí

  • převodovka třístupňová
  • spojka dvoulamelová v olejové lázni

Převody:

  • primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
  • primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
  • sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
  • sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)

Poměr převodů:

  • 1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
  • 2. převod 1 : 1,716 (24/14x19/19)
  • 3. převod 1 : 1 přímý záběr

Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)

  • 1. převod 1 : 30,03
  • 2. převod 1 : 16,44
  • 3. převod 1 : 11,13

Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)

  • 1. převod 1 : 30,03
  • 2. převod 1 : 16,44
  • 3. převod 1 : 11,13

Podvozek

  • řazení nožní pákou na levé straně
  • rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
  • přední vidlice teleskopická bez tlumení - zdvih propružení 90 mm
  • zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči - zdvih propružení 85 mm
  • brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
  • brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm

Ostatní

  • objem palivové nádrže 8l (rezerva 0,75l)
  • Objem palivové nádrže 5,5 l (rezerva 0,75l)

Kola

  • přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
  • zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
  • pneumatika přední 2,75 x 16" - 1,5 atp.
  • pneumatika zadní 2,75 x 16" - 1,9 atp.
  • počet drátů - 36 ks
  • délky drátu - 160 mm (závit drátu je M 3,5)

Rozměry a hmotnosti

  • rozvor 1165 mm
  • celková šířka 600 mm
  • maximální výška 930 mm
  • celková délka 1780 mm
  • světlost 120 mm
  • hmotnost 65 kg (bez paliva)
  • užitečná hmotnost 160 kg
  • maximálna nosnosť cca 135kg

Výkony

  • nejvyšší rychlost 60 - 65 km/h
  • největší stoupavost 25 %
  • průměrná spotřeba paliva 3,1l/100 km

Výroba

  • Typ 20: 1967-1980
  • Typ 21: 1968-1977
  • Typ 23: 1969-1982
  • Typ 05: 1963-1966